وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

آغاز عملیات اجرایی یک واحد فولادی در شهرستان قروه استان کردستان

 وزیر صنایع ومعادن با حضور در شهرستان " قروه " از توابع استان کردستان ، کلنگ احداث یک واحد تولید محصولات فولادی را به زمین زد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع ومعادن ؛ " علی اکبر محرابیان " در ادامه سفر هیات دولت به استان کردستان ، در جلسه شورای اداری شهرستان " قروه " شرکت کرد و در پایان جلسه با ملاقات مردمی از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.
وزیر صنایع ومعادن در نشست شورای اداری شهرستان " قروه " با بیان اینکه یکی از اولویتهای رشد " قروه " گسترش راههای این شهرستان است، گفت: شهرستان " قروه " باید گسترش پیدا کند تا مسیر پیشرفت این منطقه هموارتر شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه وجود ذخایر غنی معدنی در این منطقه از جمله مزیتهای شهرستان " قروه " به شمار می رود ، گفت: برای بهره برداری از معادن موجود باید افراد توانمندی انتخاب شود که حقوق مردم را به موقع و به خوبی پرداخت کنند ، در مقابل باید شرایطی در این منطقه فراهم شودکه بهره برداران معدنی ازامنیت سرمایه گذاری برخوردار باشند، در این صورت به سرعت شاهد افزایش میزان برداشت از معادن این منطقه خواهیم بود.

بنا براین گزارش ،  وزیر صنایع ومعادن دربخش دیگری از سفر 2 روزه خود به استان کردستان از چند واحد صنعتی در مناطق مختلف این منطقه بازدیدکرد.


پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن