وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

پوشش سود 69 ریالی وغدیر در 9 ماهه

به گزارش خبرنگار موج، شرکت سرمایه گذاری غدیر در 9 ماهه منتهی به سی و یکم شهریورماه امسال موفق شد تا از سود پیش بینی شده 665 ریالی خود، 69 ریال را محقق سازد.
سود حاصل از سرمایه گذاری های این شرکت 431 هزار و 459 میلیون ریال و سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها از رقم 211 هزار و 70 میلیون ریال برخوردار بوده است.
همچنین شرکت از سود عملیاتی 20 هزار و 237 میلیون ریال برخوردار شده است.
شرکت سرمایه گذاری غدیر در 9 ماهه منتهی به سی و یکم شهریورماه امسال در سهام 20 شرکت بورسی و غیر بورسی وارد شده است.
ورود به سهام شرکت های بورسی در این مدت 473 هزار و 45 میلیون ریال و برای شرکت های غیر بورسی دو میلیون و 767 هزار و 20 ریال هزینه در بر داشته است.
توسعه مسیر برق گیلان، سنگ آهن گهر زمین، سرمایه گذاری توسعه الوند غدیر، خدمات مالی و حقوقی راهبرایرانیان، مجتمع صنایع آلومینیم جنوب، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، مدیریت سیستم های کارآمد و بین المللی توسعه ساختمان شرکت های غیربورسی است که سرمایه گذاری غدیر برای مالکیت سهام آنها هزینه کرده است.
بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه گذاری غدیر سهام 35 شرکت را واگذار کرده است که بیشترین سود از محل واگذاری سهام شرکت پتروشیمی پردیس و بیشترین زیان مربوط به واگذاری سهام شرکت پتروشیمی امیر کبیر بوده است.
بهای تمام شده 35 شرکت برای شرکت سرمایه گذاری غدیر 3 میلیون و 46 هزار و 475 میلیون ریال بوده است که غدیر این شرکت ها را در مجموع به مبلغ سه میلیون و 257 هزار و 545 میلیون ریال واگذار کرده است.

سود حاصله از مبادلات سهام این شرکت ها برای وغدیر 211 هزار و 70 میلیون ریال بوده است.


خبرگزاری موج