وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

در نیمه نخست امسال؛ تولید فولاد خام8 درصد رشد یافت

در نیمه نخست امسال بالغ بر149 هزار تن فولاد خام از انواع علمیات حرارت پذیر، سخت شونده سطحی، میکرو آلیاژ، فنر، ابزار سردکار و تجاری در شرکت فولاد آلیاژی ایران تولید شده که با افزایش تولیدی معادل10 هزار و800 تن با رشد 8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه است.

در نیمه نخست امسال در شرکت فولاد آلیاژی ایران؛
تولید فولاد خام8 درصد رشد یافت

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این مدت بالغ بر132 هزار تن از محصولات این شرکت به ارزش تقریبی143 میلیارد تومان به فروش رفت که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از لحاظ وزنی4 درصد و از لحاظ ارزشی حدود30 درصد رشد داشته است.

این محصولات به عنوان مواد اولیه صنایع مختلف کشور از جمله خودروسازی، ماشین سازی، ابزارسازی و همچنین در ساخت تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی و ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین حدود14هزار تن از محصولات این شرکت در سال جاری در قالب گروه‌های علمیات حرارتی پذیر، سخت شونده سطحی، بلبرینگ و ابزار کربنی و ابزار گرم به ارزش تقریبی12 میلیون یورو به کشورهای آلمان، ارمنستان، امارات، برزیل، ترکیه، فرانسه و لهستان صادر شده است.
لازم به ذکر است در سال جاری علاوه بر بازارهای فعلی در اروپا و آسیای میانه بازارهای جدیدی در آمریکای جنوبی به روی محصولات این شرکت گشوده شد.

از جمله افتخارات و دستاوردهای شرکت در سال جاری اخذ گواهینامه مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد بین المللی ایزو 5000 - 2011، دریافت لوح تقدیر از اولین جشنواره ملی کاهش قیمت تمام شده از وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری، ثبت رکورد تناژ مذاب طی شهریورماه سالجاری به میزان 215.27 تن، ثبت رکورد تعداد ذوب طی شهریورماه سالجاری به تعداد 621 ذوب و ورود محصولات این شرکت بعد از بازارهای اروپایی به بازارهای مصرف آمریکای جنوبی است.


خبرگزاری دانشجویان ایران - یزد