وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

چهار بخش اقتصادی استان کرمان روی میز هیات نمایندگان اتاق کرمان

آب ، فرش ، فولاد و سرمایه گذاری در هیات نمایندگان اتاق کرمان صاحب متولی پیگیری شدند .
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمان ، در دهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق کرمان ، با تاکید بر ساماندهی چهار بخش یاد شده ، مقرر  شد هشت نفر از اعضای هیات نمایندگان  اتاق به طور ویژه این مباحث را پیگیری نمایند .
پرونده ساماندهی چهار بخش اقتصادی استان کرمان روی میز هیات نمایندگان اتاق کرمان
دومین همایش اعضا و سفرهای شهرستانی هیات نمایندگان

http://www.steels-ne.ws/Bazarahan/Photo-gallery/MiniGal%20Nano%200.3.5/createthumb.php?filename=photos/1319659669.jpg&size=350

نیمه دوم آذرماه نیز زمان برگزاری دومین همایش سراسری فعالان اقتصادی بخش خصوصی  استان  کرمان اعلام شد .
" محسن جلال پور " رییس اتاق کرمان با اعلام این خبر گفت : در همایش های اعضای اتاق ضمن بیان راهبردهای اتاق کرمان از نظرات و پیشنهادات اعضا برای پیشبرد اهداف اتاق استقبال می کنیم .
وی همچنین  اعلام کرد : هیات نمایندگان اتاق کرمان سفرهای شهرستانی خود را از 12 آبان ماه آغاز می کنند . این سفرها از شهرستان راور آغاز خواهد شد و پس از آن هیات نمایندگان  هر ماهه سفرهای دوره ای به شهرستان های استان را در دستور کار خود خواهند داشت.
نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران ، بازدید از بنگاه های اقتصادی و برگزاری جلسه با حضور مقامات دولتی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسایل و مشکلات واحدهای اقتصادی استان را از اهداف اصلی این سفرها دانست .
" جلال پور " در این جلسه بار دیگر بر برگزاری همایش بین المللی  ارگ بم که از مصوبات سفر شورای روسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور به استان کرمان بود ، تاکید کرد و خواستار پیگیری فراهم کردن مقدمات برگزاری این همایش از طریق دستگاه های مرتبط شد .
مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران در کرمان
خبر حضور مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران به همراه مدیران ارشد این صندوق در اواخر آبان ماه در استان کرمان را رییس کمیسیون صادرات اعلام کرد .
" محسن ضرابی " در این خصوص گفت " با هماهنگی های انجام شده همزمان با حضور اعضای هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات ایران در استان کرمان همایش توسعه صادرات و نشست مشترک با استاندار و مجمع نمایندگان استان کرمان برگزار خواهد شد .
وی از همه اعضای اتاق دعوت کرد با ارسال نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود به دبیرخانه کمیسیون صادرات بر غنای این مراسم بیفزایند .


اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان کرمان