وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

تداوم عرضه هرمزآل در کنار ایرالکو و المهدی

هرمزآل بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده آلومینیوم در کشور از ابتدای امسال عرضه های مدامی در بورس داشته که این امر موجب شده است تا حجم معاملات آلومینیوم در بورس کالا به نسبت سال گذشته افزایش یابد.
هرمزآل بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده آلومینیوم در کشور از ابتدای امسال عرضه های مدامی در بورس داشته که این امر موجب شده است تا حجم معاملات آلومینیوم  در بورس کالا به نسبت سال گذشته افزایش یابد.
شرکت آلومینیوم هرمزآل هر هفته مقداری از محصولاتش را در رینگ صنعتی بورس کالا عرضه می کند و به نظر می رسد این تولیدکننده برخلاف سال گذشته برنامه ای منظم برای فروش کالاهایش در بورس طراحی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، خردادماه سال 89 بود که مجتمع آلومینیوم «هرمزآل» بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده آلومینیوم در کشور در بورس کالای ایران پذیرش شد و در نخستین روز فعالیتش در بورس دو هزار تن شمش آلومینیوم را روی تابلوی معاملات برد.
پس از پذیرش این شرکت، فعالان تالار نقره‌ای، افزایش جذابیت معاملات آلومینیوم در بورس را با رقابت سه شرکت بزرگ ایرالکو، المهدی و هرمزآل پیش‌بینی کردند که البته این امر در سال ۸۹ به‌دلیل فعالیت صادراتی هرمزآل محقق نشد، اما امسال شرایط متفاوت شده و نام هرمزآل در کنار دو شرکت المهدی و ایرالکو در آمار معاملات بورس دیده می‌شود.

به گفته کارگزاران بورس کالا، محصولات شرکت هرمزآل به‌دلیل خلوص بالا، خریداران زیادی در بورس خواهد داشت، ‌البته به‌دلیل آن‌که این تولیدکنندگان فعالیت زیادی در بورس نداشته است، ‌عمده خریداران به سمت محصولات دو شرکت قدیمی‌تر بورس یعنی ایرالکو و المهدی می‌روند که این موضوع با استمرار عرضه های هرمزآل تغییر می کند.


پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه -سنا