وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

معدن انگوران هرچه زودتر واگذار شود

 صادرکننده نمونه سرب و روی کشور، از دولت درخواست کرد تا در خصوص واگذاری معدن انگوران هرچه زودتر تصمیم گیری کند.
حمید ارجمند فر' روز شنبه با اشاره به واگذاری معدن انگوران گفت: این پروژه به شکل مصوبه در اختیار هیات دولت قرار دارد که باید پس از رفع برخی نواقص، وارد دبیرخانه هیات دولت شود.
وی در مورد وضعیت معادن سرب و روی در ایران اظهار داشت: در حال حاضر با کمبود منابع معدنی مواجه هستیم و ماده معدنی در آن حجم و مقیاسی که مورد نیاز است وجود ندارد که این شرایط تا حدودی ادامه کار را با مشکل روبرو ساخته است.
مدیرعامل شرکت کالسیمین سپس با بیان اینکه این شرکت طی هفت ماه نخست سال جاری 80 میلیون دلار صادرات داشته است، گفت: سال گذشته این شرکت 47 میلیون دلار صادرات داشت که برای امسال صادرات 57 میلیون دلار سرب و روی برنامه ریزی شده است.
وی با اعلام رشد 22 درصدی تولید این شرکت نسبت به سال گذشته، در مورد تسهیلاتی که قرار بود بعد از هدفمندی یارانه ها در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گیرد، اظهارداشت: تاکنون تنها چیزی که با این اسم به شرکت اختصاص یافته، کارت هایی است که از طریق سیستم بانک ملی در قالب وام با سود هشت درصد ارایه شده است.
مدیرعامل گروه توسعه معادن روی و رئیس هیئت مدیره کالسیمین نیز درباره بازار سرب و روی کشور تصریح کرد این بخش امروز شاهد کمبود منابع معدنی می باشد که باعث اخلال در روند فعالیت ها گردیده است.

'محمد ابراهیم فروزنده' افزود: در حال حاضر منابع معدنی اندک است و مقدار ماده معدنی مورد نیاز وجود خارجی ندارد.


صنایع نیوز