وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

وبلاگ بازار آهن

اخبار روزانه آهن آلات ایران و جهان - معرفی فروشندگان آهن

فولاد خراسان و شیشه همدان 50 و 100 درصدافزایش سرمایه می دهند

خبرگزاری فارس: دو شرکت بورسی فولاد خراسان و شیشه همدان از محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی سهامداران 100 و 9.6 میلیارد تومان افزایش سرمایه می دهند.
از محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی:
فولاد خراسان و شیشه همدان 50 و 100 درصدافزایش سرمایه می دهند

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، شرکت فولاد خراسان که با سرمایه 200 میلیارد تومانی یکی از شرکت های حاضر در صنعت فلزات اساسی بورس بشمار می رود با انتشار یک میلیارد سهم 100 تومانی درصدد اعمال افزایش سرمایه 100 میلیارد تومانی (معادل 50 درصد سرمایه فعلی) برآمده که در صورت نهایی شدن ، سرمایه اسمی آن به 300 میلیارد تومان خواهد رسید.
این سرمایه از دو محل سود انباشته به میزان 10 میلیارد و مطالبات و آورده نقدی سهامداران به میزان 90 میلیارد تومان تامین خواهد شد تا طرح واحد فولادسازی با ظرفیت 720 هزار تن بیلت و اجرای طرح واحد گندله سازی به ظرفیت 2.5 میلیون تن اجرا شود.

همچنین شرکت شیشه همدان 100 درصد به سرمایه 9.6 میلیارد تومانی خود اضافه خواهد کرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و تکمیل طرح نوسازی و بازسازی کوره و ماشین آلات و تجهیزات واحد 2 کارخانه شود. این افزایش سرمایه از طریق سود انباشته 4.8 و مطالبات و آورده نقدی 4.8 میلیارد تومانی تامین خواهد شد.


خبرگزاری فارس